На 12-ти март Фабрика 360 (www.fabrica360.eu) проведе обучение на тема „Социално предприемачество – възможности за промяна“ в партньорство с Мрежа Хлебни къщи. Мария Григорова, координатор на Хлебна къща София, представи дейността на Хлебна къща София – Фурна “НадЕжко” и иновативния модел на социално предприятие-фурна за автентичен квасен хляб, която обучава и наема хора от различни уязвими групи: младежи в риск, хора с увреждания и хронични заболявания, трайно-безработни. Същевременно Хлебна къща София – Фурна “НадЕжко” предоставя редовни безплатни сесии по “Хлебна терапия”за хора с увреждания, травми и други специални нужди. Мария разказа и за предстоящите инициативи и нови идеи за бизнес с кауза на Мрежата.
Участници в обучението бяха както представители на неправителствения сектор, така и стартиращи предприемачи със социално значима идея, които в рамките на един ден освен че научиха повече за света на социалното предприемачество, практически изпитаха методи генериране на идеи и избор на алтернативи както и се упражниха в Business Model Canvas. Освен това, всички с радост дегустираха пресните квасени хлебчета от Фурна “НадЕжко”.
No Comments to "Хлебните къщи отново вдъхновиха социални предприемачи"